Blog o nowym trendzie w marketingu internetowym - inbound marketingu.
Kategorie: Wszystkie | Luźno | Teoretycznie | Z życia wzięte
RSS
sobota, 17 kwietnia 2010
Strony internetowe firm są zazwyczaj, nie oszukujmy się, nudne. Zwykle kosztowne, robione przez zewnętrzną „profesjonalną” firmę na zlecenie, sklejone z przypadkowej grafiki i treści podanej na tacy przez zleceniodawcę. W rzeczywistości jednak takie serwisy nie posiadają treści wartościowej dla odwiedzającego...
czwartek, 01 kwietnia 2010
piątek, 26 marca 2010
W ostatnim czasie papież Benedykt XVI ogłosił, że chciałby, aby Kościół Katolicki i księża bardziej zainteresowali się komunikacją z wiernymi za pośrednitwem Internetu.
sobota, 20 marca 2010
Ostatnio dostałem maila na moją starą skrzynkę z reklamą mixplusa. Zachęcają w niej do dołączenia do fanów mixplusa na facebooku, dzięki czemu będzie można zgarnąć darmowy telefon.
niedziela, 14 marca 2010
Jakie są różnice w marketingu inbound i outbound? Dlaczego warto zainteresować się nowym trendem, który jeszcze nie jest wykorzystywany przez wiele firm i pozwala na szybkie uzyskanie lojalności klienta?
sobota, 13 marca 2010
Salesforce.com - firma, która tworzy software do zarządzania relacjami z klientami (CRM - Customer Relationship Management) ostatnio przyciągnęła moje zainteresowanie. Dlaczego?
piątek, 12 marca 2010